کاظم جلالی: چشم انداز خوبی برای همکاری نظامی با روسیه داریم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کاظم جلالی: چشم انداز خوبی برای همکاری نظامی با روسیه داریم

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «زوزدای روسیه» گفت، تهران و مسکو چشم انداز خوبی برای همکاری نظامی و فنی بیشتر پس از خاتمه تحریم تسلیحاتی سازمان ملل متحد دارند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 27
کد خبر: ۶۴۶۱۸

به گزارش راهبرد معاصر سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه  در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «زوزدای روسیه» گفت، تهران و مسکو چشم انداز خوبی برای همکاری نظامی و فنی بیشتر پس از خاتمه تحریم تسلیحاتی سازمان ملل متحد دارند.

به نوشته خبرگزاری «تاس» «کاظم جلالی» سفیر ایران در روسیه  گفت: «تردیدی نیست که در این شرایط همکاری ما با روسیه در زمینه نظامی و فنی در حال توسعه خواهد بود. پیش شرط‌هایی برای این امر وجود دارد. ما مذاکرات زیادی با شرکای روسی در این مورد انجام داده‌ایم. با رفع محدودیت‌ها در بسیاری از حوزه‌ها می‌توانیم همکاری کنیم و قراردادهایی را که داریم اجرا کنیم. من چشم انداز خوبی برای همکاری بین کشورهایمان در این زمینه می‌بینم.»

ممنوعیت فروش سلاح به ایران و همچنین صادرات سلاح‌های متعارف از ایران در 18 اکتبر (یکشنبه ۲۷ مهر ماه)  منقضی شد.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده